HTML

meta

Gimme a light man!

Friss topikok

Linkblog

Na vajon?

2008.06.16. 00:42 :: meta

Piros exobolygók kerültek a Föld légterébe, nekem nagyon tetszettek, hallottam valahol, hogy egy ember vett az egyiken egy pihenő telket, ami nem volt más, csak egy ágy, állomás a lázadó magányban.
gondoltam én voltam, nagy négerrel az exobolygó alatt hajóztam, banánból kínált kokaint de nem kértem, inkább majd odakint.

utána mentem a déneshez vizsgázni, mondom neki, nem lesz ám akármi, hanem entheogén szerek, ahogy belemennek...
szal érted.

erre ez bekapcsolta tévét, benne a gyurcsány nem siette léptét.
fején egy bazi nagy gomba
vaze aszonta,
hogy ekikatonái elfoglalták erdélyt
ott termeszt most szentélyt.
kérdezték tőle, hogy az meg micsoda,
de ő a fejére mutatott, ahol ült egy csudagumba.

orbán viktor is vallott, hogy ő ezt is azt is fogyasztott.
hát még a rendőrfőnök, ki triphegyet megövött.

basszameg mondtam dénesnek, nem lesz érdekes a dolgozatom, max négyes lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meta.blog.hu/api/trackback/id/tr98522258

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása