HTML

meta

Gimme a light man!

Friss topikok

Linkblog

.....

2008.11.15. 01:25 :: meta

Lebomlott a védőréteg. Egy mosollyal tette. A képe még mindig előttem. Láttam benne mit rég keresek. Közelebb vagyok mint valaha voltam vagy leszek. Ha ez nem az, akkor tüzet rakok. Tizennyolc faág, és már lángolok is.

Csak szorítsd ökölbe a kezed és mondj valamit, valamit ami jobb mint a semmi. De úgy szorítsd , hogy mélyedjen a húsodba a körmöd. Úgy szorítsd , hogy igaz legyen.

Azt kerestem mit te keresel. Téged kerestelek magamban és magamat kerestem benned. Meglettünk.
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meta.blog.hu/api/trackback/id/tr45769775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása