HTML

meta

Gimme a light man!

Friss topikok

Linkblog

Mozaik

2008.11.26. 23:06 :: meta

Kéretlen érzelem, öntudatlan mozdulatok, a lepedő is gyűrött.
Nem ,nem az.Nem tudtam este aludni.Sok-sok ránc ,de csak egy érzés.
Jó ideje szorul a gyomrom és éhes sem vagyok.Gombóc a torkomban pedig rég nem ettem fagyit.
Az legalább finom.Ez egyszer keserű,máskor mennyeien édes.Csak ne pörögne.
Így érdemes felkelni, újabb nap, újabb esély.
Olyan optimistának kéne lennem mint az egérnek a pincében, az még a fogóval a nyakán is remél.
Én még a fogót sem látom ,a sajt szagát sem érzem, mégis lemondok minden percben amikor valami visszavet.
Nyüglődöm mint egy óvódás kisgyerek aki nem kapja meg azonnal a matchboxot.
Ez a pár nap több évnek tűnik.Pedig egyetlen pillanatban össze tudnám foglalni azt ami belülről feszít.
Attól félek ,hogy nem jön el ez a pillanat és szétesem.
Szétesem apró darabokra, s mikor újra összeállok már csak magam árnyéka leszek, ami eddig is voltam.
Ments meg kérlek...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://meta.blog.hu/api/trackback/id/tr99790541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása